Tuesday 21 August 2012

Raya Raya Raya.

Assalamualaikum and Selamat Hari Raya !!

Raya tahun ni very calm and peace. Macam tak raya sangat. Feel raya tu kurang. taktau kenapa. tapi sangat sedih. sehari sebelum raya aku harus tempuh satu dugaan di tempat kerja. Sangat susah bila orang backstab kte. aku hanya seorang yang pertahankan diri sendiri. YES aku mengaku, aku ade buat salah. dan aku sangat sangat regret. aku harap masa boleh berpatah balik. aku kena sangat teruk dan bertalu talu. dan hati rasa nak berhenti kerja secepat mungkin. Ya Allah ampunilah aku. aku akan berusaha memulihkan keadaan. dan kepada yang telah menyakiti ku aku lepaskan dengan syarat bukan aku yang akan membalas.

Mood sebelum raya dah sangat sedih dan terbawa bawa waktu raya. Hari ni aku dah masuk kerja selepas cuti raya. aku tak ambil banyak cuti raya. sebab aku harap aku masih lagi stay di dlm cmpany ni. sedih rasa hati. takde yg bagi peluang aku tuk terangkan keadaan tapi manusia hanya akan menghentam manusia sampai die tak berdaya lagi. aku harap selepas ni kehidupan ku lebih sempurna dan bahagia. Tolongla iqa berubah n jangan rapat sangat dengan orang. Jaga diri.

Till then Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.


With Love,
Ieqa Ruzhan,

No comments:

Post a Comment