Thursday 8 March 2012

bla bla bla ~

Assalamualaikum the comelss readers, viewers in the world ~ !!!

wehhhhhh rasa mcam dah lama tak update blogggg!! dok sibuk sangat dengan hujung minggu yang tak berapa minggu tuu. hahaha minggu lepas sangat best. dapat hang out dengan ayin the puteri lilin tu! (konon je la puteri) hahahaha she's the best, my very close friend. after a long time, finally we can hang out together  aduhhh kena tunggu until the end of the month to meet up again! hahahaha YESS!!! tapi sayang tak tangkap gambo banyak banyak pun.




ek elehhhh satu je pun gambonye. hahahaha takpe takpe next time akan lagi banyak!!! *hambooiihhh excited bebenorr. tapi yang tak boleh blah. kejadian masa dalam komuter. macam H**** je. kteorang start bersiap siap dalam pukul 10.30, yang aku ni tak penah masuk UKM so taktau cmner nak keluar, dengan ape tapi dun weri ade bas bawak kteorang sampai KTM, dari UKM nak ke MID VALLEY then tunggu and tunggu sampai la komuter, masuk masuk komuter tu takdak aircond tapi dok berjalan, takpela kan kalau komuter tu jalan. dah berpeluh sakan dah ni dalam komuter. nak dijadikan cerita komuter tu pun terbehenti dengan sendiri dekat stesen serdang. komuter rosak and kena tunggu lagi komuter komuter lain. datang komuter ganti, ramai yang dok pusu pusu nak masuk habes, dah penuh  komuter lain pulak datang, kira second komuter la pastu kteorang amek la keputusan nak naik. bila dah ramai memang TAK la nak bagi jalan kan. dok tolak tolak laki pompuan tak kira dah. sampai aku sesak dada, nak bernafas pun tak boleh.

tiba tiba ade satu pakcik ni datang belakang aku gedik nak masuk jugak, padahal dah tak muat ni. barneyyynyaaa. sakit hati. boleh pulak dia macam peluk pinggang aku. aku dah start dah tolak badan aku himpit orang depan nasib orang depan aku pompuan. tetiba rasa macam ade benda kat bontot aku. ni yang nak keluarkan kata kata kesat nihh. aku jerit la. rupanya tangan pakcik tu sedappp je dok raba bontot aku. memang dah tersedia setupid di situ. geram nyaaaa panas hati aku. aku pun jerit la. semua orang tengok pandang je tapi die kata die tak buat orang belakang buat. padahal belakang die mamang takde dah la yang boleh masuk. sabo je la. pastu die peluknya pinggang aku dan ada benda lucah yang tak dapat nak nyatakan di sini. ape lagi aku pun jerit sekuat yang mungkin and cakap nak keluar. nasib la pakcik yang jaga komuter tu datang sebab dengar aku jerit kuat, die pun suh orang bagi ruang aku nak keluar. dalam duk suruh bagi ruang pun still degil lagi.

tak sanggup bila jadi macam tu, tak rela. Allah je tau hati aku waktu tu. nak menangis, geram, marah semua ada laaa. naik komuter ni okay je pun tapi bila dah datang time manusia taktau sabar memang akan jadi kejadian tak rela seperti ini. pasni sanggupkan diri jugak la naik kereta. tu pun kalau ada. huhuhuhuhu

selepas kejadian dah sakit teruk, demam, selsema yang tak berhenti, rasa nak sumbat dengan tampon * aippp behave iqa, batuk batuk. trauma sekejap :(

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


muka tak macam orang sakit punnnn. hahahaha poyo bebenor. yang sebenarnya dalam hati nak jerit YESSSSS DAPAT MC!!! setelah sekian lama tak cuti. huahuahuahua

okay la dah tak larat dah. good day people! balik kerja dulu yak pakkkkk :)


with love,
ieqa ruzhan.






No comments:

Post a Comment