Wednesday 16 May 2012

Ini bukan Wordless Wednesday.

Assalamualaikum cutest people !

kenapa tiba tiba minat pearl? kenapa tak emas ke, rantai yang berat tapi emas gila ke. eh kau ni iqa ! hahaha
aduhhh terjatuh cinta pulak. waktu tidur terbayang bayang, waktu makan terbayang lagi, mandi pun tak basah sebab teringat pearl. rindunyaaa kat pearl. hahaha aduhhh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !! walaupun pearl ni macam tak ramai sangat yang minat tapi bagi aku pearl ni macam perempuan. orang selalu kata diamond tapi aku kata pearl ! Yay for pearl ! pearl  ni macam cantik je bila di pandang. tengok sekali nampak macam tipu tapi aku rasa ada pearl yang tipu dan yang tak tipu. so aku decided share cerita kegemaran ni dengan en. muk muk. hahaha ada yang jual pendant saja dalam RM169.00 ke atas. tu dekat Lazzo Diamond. so necklace die white gold dalam RM139.00 ke atas. kalau dekat TOMEI jual sekali pendant and necklace dalam RM249.00. kalau dekat POH KONG pendant die dalam RM99.00 sebab sekarang promotion Hari Ibu. kalau necklace dalam RM105.00 ke atas. tersusun cantik sangat. kalau harga necklace tu murah so dia nye necklace nipis je la. maybe dalam RM139.00 maybe okay. tapi aku suka pearl yang sedang sedang. takdela besar sangat. ade macam macam jenis pearl. meyh sini nak tunjuk sikitttt. sikitttt jewwwwww. hamboiihhh !!!


Pink Freshwater Cultured (14k White Gold)



White Gold Pearl with Diamond




Tahitian Pearl Pendant with Diamond (18k White Gold)



and many moreeeeeee. kalau list sampai esok memang TAK nak habis entry ni. aduhai sangat la lawa. tambah tambah kalau design die mencuit hati. bentuk love ke. kalau ade diamond sikit pun dah cukup lawa. huhuhu en. muk muk saya nak satu boleh. hehehe

Till then Goodbye and Have a nice day !!


With Love,
Ieqa Ruzhan

No comments:

Post a Comment