Sunday 20 May 2012

Sorrow.

Assalamualaikum :'(

Sedihnya. hati ni rasa sedih sangat. rasa macam nak give up. rasa macam nak buang semua. apa yang target dalam hidup susahnya nak capai. susah dan sangat susah. maaf kalau ada yang annoying dengan entry ni tapi aku perlu luah. 'hari penting' dah nak dekat tapi hati ni rasa berat sangat. tak happy ke aku? apa yang aku patut buat nak bagi semua ni okay balik. nak bagi hati aku okay balik. ni la akibatnya bila apa yang kita dah target tak menjadi. pastu dia pendam. makan sorang sorang. i can't laugh even smile pun susah. why iqa. i can't be like this. kadang kadang dalam hidup ni ada turun naik. susah ke nak faham iqa. 

kadang kadang kita tengok orang lain senang je diorang capai macam macam tapi kita alahai susahnya. sedih sedih sedih. tolongggggggggggggggggg. ye aku patut luah. lain kali luah is better than pendam sorang sorang sebab hati jadi sakit. sangat sakit. bencinye. jangan la heartless sangat, jangan la ego sangat, jangan la selfish sangat. sedih. rasa nak pergi tempat yang sejuk, tenang. nak cuci cuci hati. Till then......


With Love,
Ieqa Ruzhan.

No comments:

Post a Comment