Wednesday 9 May 2012

Short Entry.

Assalamualaikum generous people in the world !! :)

Happy Thursday guys. Dah lama tak update blog. rindu rasanya. walaupun tak sihat tapi hati tetap gembiraaaa. hehe Syukur Alhamdullilah. Persiapan My sis nak bertunang sedang dan baru nak dijalankan. sebab sebabnya my sis tengah final exam and final year so lepas habis belajar baru la tunang. kira tak kacau waktu belajar. and aku kena ikat perut ye kawan kawan sebab untuk kebaikkan jugak pada aku yang boros niii. memang tak la kan nak jimat. hahaha tapi ada sebab yang munasabah memang patut ikat perut. Ya Allah doakan la plan berjalan dengan lancar. Perangai pun kena tukar takleh malas malas dah. Takleh asyik nak marah jeeee. kena berubah. chayokkkk !! hwaiting!!!

sebelum kita nak ubah orang kita kena ubah diri kita dulu. dulu aku selalu sangat paksa diri tuk selesai kan masalah ingat sampai dalam dalam tido pun masih fikir cara nak selesaikan masalah, kalau boleh waktu tu jugak nak selesaikan tapi sekarang aku kena faham tak semua masalah boleh selesaikan waktu tu jugak. kena ambil masa untuk fikir. sama jugak macam kahwin, nak kahwin takleh mintak nak kahwin waktu tu jugak. kalau kaya anak datuk takpe. hahaha tapi sekarang aku mula faham sikit demi sedikit. proses nak kahwin memang susah and sangat panjang ye list die. hahaha so bersabar je la dan yakin !!! :)


*nama pun entry pendek kan. hahahahaha 






Ha Hamek kau blog ! malas nak rotate ni namanya. nampak tak senyum MCD. hahaha



With Love,
Ieqa Ruzhan.

No comments:

Post a Comment